راهنمای ثبت فروشگاه

در این مقاله سعی شده است تا روند ثبت فروشگاه در پلتفرم کالای اول توضیح داده شود. چنانچه پس از مطالعه متن زیر همچنان در ثبت فروشگاه خود با مشکل مواجه هستید با واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید

مرحله اول – وارد سایت شوید

ابتدا از منوی آدرس بار مرورگر خود وارد سایت کالای اول شوید. پیشنهاد می شود از مرورگرهای فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده نمایید. آدرس فروشگاه اینترنتی کالای اول https://kalayeaval.com/  می باشد و مشخصات فروشگاه روی هیچ دامنه دیگری پارک نشده است و هیچ پیشوند و یا پسوندی ندارد.

blank

مرحله دوم – ثبت نام در سایت

از منوی بالا سمت چپ گزینه ورود / ثبت نام را انتخاب نموده و در پنجره ای که باز می شود روی گزینه ” ایجاد حساب کاربری جدید ” کلیک نمایید.

مرحله سوم –  ثبت نام به عنوان فروشنده

در صفحه جدید در قسمت عضویت گزینه ” فروشنده هستم” را انتخاب نموده و تمامی قسمتهایی که ستارهدار هستند را کامل نموده و پس از اتمام روی کلید عضویت کلیلک نمایید.

مرحله چهارم –  تنظیمات اولیه فروشگاه

پس از وارد نمودن اطلاعات و کلیک روی گزینه عضویت با پیام زیر روبرو خواهید شد. در این قسمت روی گزینه ” بزن بریم! ” کلیک نمایید تا مرحله به مرحله تنظیمات اولیه فروشگاه شما انجام شود

مرحله پنجم – مشخصات اولیه فروشگاه

در این صفحه شما می توانید مشخصات ابتدایی فروشگاه خود را کامل نمایید.

گزینه اول تعداد محصولاتی را که در هر صفحه از فروشگاه شما نمایش داده می شود را نشان می دهد. این سلول به صورت پیش فرض با عدد 10 پر شده است و معنی آن این است که در هر صفحه از فروشگاه شما 10 محصول نمایش داده می شود که با توجه به شکل ظاهری قالب سایت عدد بهینه می باشد. البته شما می توانید به سلیقه خود این عدد را تغییر بدهید.

در سلول های بعدی شما می بایست آدرس و نشانی کامل محل کسب و کار خود را وارد نمایید تا در صورت لزوم بتوان با شما مکاتبه نمود.

مرحله ششم – مشخصات حساب بانکی

در این بخش شما می بایست مشخصات حساب بانکی که تمایل دارید وجه کالاهای فروخته شده به آن واریز گردد را وارد نمایید.

مرحله هفتم – پایان

تبریک می گوییم . فروشگاه شما با موفقیت ثبت شد.

از این پس شما می توانید با مراجعه به داشبورد خود در سایت فروشگاه نسبت به اضافه نمودن کالا و خدمات خود اقدام نمایید.

شایان ذکر است پس از ثبت فروشگاه کارشناسان کالای اول با شما تماس گرفته و مدارک زیر را برای فعال سازی فروشگاه شما دریافت می نمایند.

الف – اشخاص حقیقی :

  1. اسکن کارت ملی ( پشت و رو )
  2. قبض تلفن ثابت

ب – اشخاص حقوقی

  1. آگهی تاسیس
  2. آگهی آخرین تغییرات
  3. اسکن کارت ملی مدیر عامل ( پشت و رو )